Een oproep aan alle leden die de contributiefacturen in juli hebben ontvangen!

De facturen die in juli zijn verstuurd zijn inmiddels verlopen, ook voor de leden die er voor gekozen hebben in termijnen te betalen. Een verzoek aan deze leden: check deze week of u uw factuur en betaaltermijnen voldaan heeft. De factuur en herinneringen hiervoor heeft u ontvangen per email en sms’jes van ClubCollect. Via ClubCollect kunt u met Ideal de factuur voldoen, betaling in termijnen is nu  geen optie meer.
We gaan er natuurlijk van uit dat bovenstaande oproep voldoende is en verdere rekenen op uw medewerking!
Voor de leden die de factuur in september en oktober hebben ontvangen en nog geen keuze voor betaling hebben gemaakt: graag inloggen in ClubCollect en de keuze maken.
Wat gebeurt er als er niet wordt betaald?
– indien de betaling van de verlopen facturen medio volgende week niet is ontvangen wordt de contributie-inning overgedragen, u ontvangt dan een laatste aanmaning van Florijn Incasso.
– u wordt dan door Florijn in de gelegenheid gesteld om binnen een strikte termij alsnog via ClubCollect de contributie te voldoen zonder extra kosten
– is de betaling na deze twee weken niet binnen, wordt de procedure verder opgestart door Florijn (en worden er extra incassokosten in rekening gebracht)
– voor de spelende leden geldt dan ook dat zij met ingang van die datum niet meer trainings- en speelgerechtigd zijn.
Met sportieve groet,
vv DHC
Irma Lauwers / Ronald Moor
Financiële zaken